niedziela, 31 sierpnia 2014

ŚNIADANIE Autoimmun-Paleo

ŚNIADANKO Z PATELNI

Znalazłam na fajnej stronie ciekawą propozycję śniadań, póki co właśnie tak przygotowuje je. Nie jest to trudne. 
Dla osób, które nie lubią wcześnie wstawać, można je przygotować wieczorem, dzień wcześniej, bo jednak to nie jest zwykła kanapka, troszkę zajmuje.
Ja postaram się przytoczyć polską wersję, a przede wszystkim moje wariacje na temat. 



------------------------------------
Czas przygotowania: 5-10 min
Czas gotowania: 5-10 min
------------------------------------

SKŁADNIKI:
  • 2-3 różdżki kalafiora
  • 3 pieczarki
  • 1 średnia cebula
  • imbir świeży (wielkości kciuka)
  • 10 dkg mięsa wieprzowego (ja wzięłam z łopatki)
  • trochę liści rukoli (wg uznania)
  • natka pietruszki
  • pasek słoniny
  • sól morska


-------------------------------------

INSTRUKCJA:
  1. Wytapiamy tłuszcz ze słoniny na patelni.
  2. Wrzucamy po kolei imbir, cebulę aż się zeszkli, następnie dodajemy mięso pokrojone w paski.
  3. Jak się usmaży mięso dodajemy kalafiora, pieczarki i przez chwilę smażymy, aż lekko zmiękną.
  4. Na sam koniec dodajemy rukoli i posypujemy szczyptą soli morskiej.  
  5. Na talerzu posypujemy natka pietruszki.


"Vua La!" pyszne i pożywne śniadanko. Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz