poniedziałek, 22 września 2014

Deser z malinami

Deser z malinami

Troszkę ostatnio zaniedbałam wpisy, ze względu na natłok pracy, ale mam nadzieję, że z nowymi siłami wpisy staną się regularniejsze. 
Od samego początku brakowało mi czegoś słodkiego i wpadłam na najprostszy pomysł, który jednocześnie jest niezwykle zdrowy. Deser z owocami i mlekiem kokosowym, co może być prostszego.
Zaproponowałam maliny, ale można użyć inne owoce sezonowe, jak borówki, jagody, truskawki itp.  



------------------------------------
Czas przygotowania: 5 min
------------------------------------

SKŁADNIKI:
  • 1 szklanka malin (najlepiej mrożonych)
  • 1,5 szklanki mleka kokosowego
  • 1 łyżka miodu wielokwiatowego  (lub banan)
-------------------------------------

INSTRUKCJA:

Wszystkie składniki włożyć do blendera i mieszać na wysokich obrotach. Podawać w pucharkach do lodów lub innych ładnych szklankach. Można ozdobić liśćmi mięty i malinami. 

Życzę Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz